PRAVIDLA&FAQ


ZÁKLADNÍ PRAVIDLA (příručka)
DALŠÍ PRAVIDLA (příručka)
SEZNAM ZAKÁZANÝCH A OMEZENÝCH KARET
VOLITELNÉ HERNÍ FORMÁTY - SABOTÁŽ, VELKÝ BOJ
INFORMAČNÍ KARTY - PRAVIDLA
SABOTÁŽ PODRUHÉ (pravidla, sporné situace)
NOVÁ PRAVIDLA - DTC2005

PRAVIDLA


POČET KARET: V balíčku může být každá karta 3x (kromě omezených), bojovníci 4x

TOTÁLNÍ VÁLKA: Kdo chce, může napadnout koho chce, bez ohledu na příslušnost (tedy i např. Doomtrooper Bratra)

STANICE: Na stanici mohou být vyloženi současne kmenoví bojovníci z různých kmenů. Když se sejde Patriarcha s Prorokem, můžou být normálně napadeni.

FAQ


ALIANCE: Aliance má na bojovníka vliv, i když je amnézován. (Týká se zejména Aliance Bratrstva)

AMNÉZIE: Amnézie má na bojovníka Mishimy stejný vliv, jako na černé legionáře, tzn. nemůže používat síly Ki, ani další dostat, dokud se jí nezbaví. Amnézie neruší texty typu "je považován za ...", "osobnost".

SABOTÁŽ: Při hraní této karty lze zvolit i kmen, tzn. bojovníci daného kmene (např. Luterani apod.) vyřadí všechny přiložené karty vybavení.

DVOJÍ SLUŽBA: Je-li bojovník s dvojí službou cílován např. převelením či ne tak zhurta, s bojovníkem se provede to, co je na kartě napsáno, ale dvojí služba je odložena do vyřazených karet. (tzn. nemíchá se do knihovny, nevrací se do ruky apod.)

VÁLEČNÉ ZÓNY: Z důvodu větší hratelnosti těchto karet jsme se dohodli že je lze k obraně využít i na stanici. Tzn. bojovníci vašeho mužstva či kohorty pokud mají ke svému mužstvu či kohortě vyloženu válečnou zónu můžou její efekt využít i na stanici. (i když to působí trochu nelogicky koresponduje to s prodlouženým "mužstvem a kohortou")