OTRAVNÍ KURÁTOŘI

autor: AGARWAEN
(70 karet)

BOJOVNÍCI:

Kurátor 4x
Průzkumný netopýr 2x
Luteránský učedník 4x

PŘILOŽENÍ:

Koordinátor boje 3x
Osobní protiposádkové miny 2x
Nazgaroth 1x
Neškodná cetka 1x
Speciální instrukce 1x

OPEVNĚNÍ:

Zrůdná komora 1x
Nástupní tábor 2x
Archiv Bratrstva 2x

SPECIÁLNÍ KARTY:

A jedem znovu 1x
Amnezie 3x
Zmizení v davu 2x
Zkus mne zastavit 2x
Tajný sklad 2x
Komunikační šum 3x
Spalující nenávist 2x
Loupež 2x
Ukradené dokumenty 3x
Únik o vlásek 3x
Zjevné předurčení 3x
Plody války 2x
Co odvál čas 3x
Bohem požehnaný 3x
Skrytí agenti 2x
Dvojí služba 1x
Čtvrté oddělení 1x
Věčné prokletí 1x
Sabotáž 1x
Převelení 1x
Uspíšení požadavku 1x
Malá domů 1x
Nenadálý ústup 1x
Ne tak zhurta 1x
Dar osudu 1x
Žolík 1x

SIDEBOARD:

není potřeba

JAK TENTO BALÍČEK HRÁT:

Kurátoři jsou trapní bojovníci (3/4/3/4), kteří se dají nádherně sypat přes Nástupní tábory a s Bojovým koordinátorem se z nich stávájí automatičtí zabijáci s hodnotami 11/12/11/12, přičemž při zranění mohou tento Koordinátor vyřadit a mít opět původní hodnoty (ted nepřítel dostane maximálně 4 vítězné body). Strategií tohoto balíčku je udržet si ve hře vždy alespoň jednoho Kurátora jakýmikoliv prostředky. K tomu jsou zde Úniky o vlásek, Zmizení v davu a podobné karty zabraňujicí zabití Kurátora. Pro brždění hry jsou zde Netopýři. Na doplnění jsou zde karty typu Nazgaroth, OPM, Spalující nenávist a Zkus mne zastavit. Plody války jsou ideální na znovupoužití Koordinátorů a OPM. Taky je doplněn loupežemi z důvodu nepřátelských Mozkovek a OPM. S tímto balíčkem se vydržíte bránit opravdu dlouho a Amnézie na něj nemají vliv. Dostaňte do hry Zrůdnou komoru hned, jak budeme moct a s Nástupními tábory bude Kurátor neustále "Vstávat z mrtvých".